חבר מועצת העיר חיפה, אברימי שטרן, הוביל את שיירת המחאה של חיפה. בשיחה עם אתר 970 לפני תחילת הנסיעה, הוא אמר: “באנו לכאן לזעוק את זעקת התורה, לא ייתכן שבמדינת היהודים, במדינת ישראל, יושיבו תלמידי חכמים בכלא על “עוון” לימוד התורה. אנחנו כאן כדי למחוא לא נוכל לשתוק כשמאות בחורים יושבים בכלא”.
הוא סיפר כי השיירה תחל ממעונות גאולה דרך כביש המנהרות, ומשם יביאו את זעקתה של חיפה ביחד עם כל הארץ. לא יושיבו תלמידי כחמים בכלא על לימוד תורה. הוא הבהיר בדבריו כי השיירה תיסע על פי החוק, והבהיר: “למדנו בשנים האחרונות שזכות המחאה היא זכות מקודשת בארץ ישראל, אנחנו מקווים שגם לנו ייתנו את אותו שוויון”.


