עשרות כלי רכב מקושטים וממותגים בפלקטים ובדגלים שהוכנו מבעוד מועד, יצאו אחה”צ (רביעי) ממעונות גאולה והצטרפו לשיירת ענק מכל רחבי הארץ שעושה דרכה בשעה זו לעבר הכלא הצבאי – כלא 10 שבכפר יונה.
ההחלטה על דרך פעולה זו, התקבלה בימים האחרונים במטה המאבק, ולצד חיפה הצטרפו 18 מוקדים נוספים מכל רחבי הארץ. בראש השיירה של חיפה היה אברימי שטרן, חבר מועצת העיר מטעם אגו”י.
השיירה נסעה ממעונות גאולה בדרך רופין ובסמוך לגרנד קניון, שם פונו למנהרות הכרמל, ולאחר מכן המשיכה השיירה בכביש 2 לכיוון כפר יונה. המחאה מתואמת עם המשטרה שמלווה את השיירה, ועד כה היא עוברת ללא אירועים חריגים.


