בן 60 נהרג הבוקר סמוך למרכז ביג בצומת הצ’ק פוסט, לאחר שנפגע מאוטובוס. האירוע הקשה התרחש סמוך לשעה שבע וחצי, אל המקום הוזעקו כוחות הצלה שטיפלו באיש שנפגע אנוש ופינו אותו למרכז הרפואי רמב”ם, אולם למרבה הצער נקבע בחדר ההלם מותו של הפצוע.
חובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד”א גל אוחנה ומשה פרץ, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו אנוש”.
מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של מרחב ‘כרמל’ פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים, במעורבות אוטובוס ציבורי לבין הולך רגל בשנות ה-60 לחייו, תושב חיפה.


