תקלה גוררת תקלה, ונוסעים מתוסכלים וכועסים. הנסיעה שהייתה אמורה להיות שגרתית הבוקר (שלישי) בקו 972 מחיפה לירושלים, הפכה לסיוט ולאיחור רציני לנוסעים שנכון לכתיבת שורות אלו, טרם הגיעו ליעדם.
קו 972 שיצא הבוקר מתחנת המוצא בשעה 11:00 והיה אמור להגיע לירושלים סביב השעה 13:00, הפך לסיוט של הנוסעים. א’ שהייתה על האוטובוס מספרת לאתר 970: חיכינו לאוטובוס קצת לאחר השעה 11 בתחנה בהדר, האוטובוס הגיע בזמן והתחלתי בנסיעה יחד עם שתי אחיותיי. כשהגענו לנווה שאנן החל הסיוט; האוטובוס נתקע והנהג הודיע לנו שניאלץ להחליף אוטובוס, והסיפור הזה ייקח חצי שעה. בלית ברירה המתנו, אלא שהאוטובוס החלופי בושש מלבוא. רק בחלוף כשעה הגיע האוטובוס החלופי.
דקות בודדות לאחר שהחלה הנסיעה באוטובוס החלופי, כשנאחנו נוסעים בירידה מנווה שאנן, החלה תקלה גם באוטובוס החלופי והנהג הודיע לנו שניאלץ לנסוע איתו לתחנה מרכזית ‘לב המפרץ’. כשהגעונ לשם, נאמר לנו שאין ברירה אלא לעבור לאוטובוס קו 960 לתחנה המרכזית בירושלים.
כששאלנו מתי הנסיעה המתוכננת, נאמר לנו כי נצטרך להמתין לשעה 13:00. ושוב באין ברירה, ולאחר שכבר שילמנו על נסיעה לירושלים נאלצנו להמתין לנסיעה הקרובה. אלא שאז, כאשר השעה היעודה הגיעה, האוטובוס לא בא, אך במסך הנסיעות הוחלפה השעה הבאה ל: 13:40. עם הרבה מאוד תסכול באיחור ליעד, הלכנו לתחנת הרכבת הסמוכה ונסענו לירושלים, וכעת אנחנו בדרכנו באמצעות הרכבת. “אני כועסת, כי זו לא פעם ראשונה שיש תקלות באוטובוסים הייעודים למגזר שלנו, אבל גרוע מכך, כשתקלה גוררת תקלה ובוודאי בחום הזה, זהו דבר בלתי נסבל, והיה מצופה מחברה כל כך גדולה כמו אגד שתמצא פתרון, ולא לתת לנו להמתין לקו בתחנה מרכזית שהיעד שלו בכלל שונה מהיעד של קו 972.
בעקבות המקרה פנינו לחברת אגד וביקשנו את תגובתם. נכון לשלב זה טרם קיבלנו תגובה רשמית ונאמר לנו כי בודקים את הנושא. לכשנקבל את התגובה, היא תפורסם כאן.
עדכון: כה תמוז תשפ”ד, שעה 10:59: מקבוצת אגד נמסר: אגד עושה את כל המאמצים לתת שירות מצויין ללקוחותיה, וניתן לראות מסקרי השירות שאכן כך הדבר. עם זאת, תקלות יכולות לקרות. אנחנו לוקחים את המקרה לתשומת לבנו ונבחן ונפיק לקחים להמשך.