מנהרות הכרמל. צילום: 970

יהב מאיים לפנות לבית משפט לביטול אגרת המנהרות

ראש העיר יהב דורש ממשרד התחבורה לבטל את אגרת המנהרות. "לא ייתכן שבירושלים לא צריך לשלם ובחיפה זה הופך ללוקסוס של עשירים".

ראש העיר יונה יהב  קורא לשרת התחבורה, מירי רגב, לפעול לביטול התשלום במנהרות הכרמל, ובםא לא יפנה לבית המשפט. יהב שכזכור התראיין כאן באתר 970 לפני הבחירות הבטיח זאת לתושבים כי לאחר שייבחר הוא ידרוש את ביטול האגרה.

אז אמר יהב: “כפי שהתחייבתי חיפאים לא ישלמו על נסיעה ברכבם במנהרות הכרמל, בתוך שנה מיום כניסתי לתפקיד ראש העיר. עובדתית, מי שחתם על ההסכם להפעלת מנהרות הכרמל, לרבות נתינת ההסכמה לתשלום, הוא קודמי בתפקיד ראש העיר”.

הבוקר (שלישי) יהב אמר כי “מחירי הנסיעה המופרכים במנהרות הכרמל הופכים את הנסיעה בהן ללוקסוס, השמור לעשירים בלבד. לא נסכים לאיפה ואיפה ולא נאפשר מצב בו השימוש במנהרות בירושלים, שבהקמתן הושקע הון עתק, ניתן בחינם, בעוד שבחיפה יידרשו התושבים לשלם בעבור שירות זהה. באם דרישתי לביטול התשלום לא תיענה ע”י המדינה, ניאלץ לעתור לבית המשפט, על מנת שיכריע בנושא”.

הודעתו של יהב באה על רקע העלאת המחיר שוב, כאשר אתמול (שני) עלו המחירים ובהודעת המפעילים, נכתב: “החל מיום שני ה-1 ביולי 2024, תעריף הנסיעה למנויים ברכב פרטי יעודכן ויעמוד על 10.31 ש”ח למקטע כולל מע”מ”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן