צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

פרוייקט שיקום הכבישים מהקדנציה של קליש מגיע לסיומו

פרוייקט שיקום הכבישים ברחוב ברכת משה - השילוח ורמת ויז'ניץ, שהחל בתקופתה של ראש העיר הקודמת, מגיע בימים אלו לסיום עם קרצוף וריבוד רחוב מקור ברוך.

פרוייקט שיקום הכבישים שהחל בתקופת הקדנציה של ראש העיר הקודמת, עינת קליש, מגיע בימים אלו לסיום עם קרצוף וריבוד רחוב מקור ברוך.

כזכור, בימי כהונתה של קליש, היא החלה בעבודות שלא בוצעו משך עשרות שנים, ותחילה בוצעו העבודות ברחוב בצלאל, בהמשך ברחוב בית”ר והשילוח – ברכת משה, וכעת מסתיים הפרוייקט ברחוב מקור ברוך.

כחלק מהמהלך לסיום הפרוייקט, החלו אתמול (שני בקצרוף וריבוד של רחוב מקור ברוך, והעבודות צפויות להימשך עד ליום חמישי, כאשר במהלכן לא תתאפשר התנועה והחנייה ברחוב.

העבודות מהוות את סיומו של פרוייקט שיקום בשכונת הדר החרדית, שכאמור החל בימיה של קליש, בהשקעה כוללת של 9 מיליון ש”ח, ברחובות: בצלאל, בית”ר, השילוח, ברכת משה ומקור ברוך.

העבודות ברחובות אלה כללו הסדרת מערכות הניקוז, המים והביוב וכן תגבור והחלפת התאורה לתאורת לד, תיקוני מדרכות והסדרת פחי האשפה בשכונה.

צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
מרחבי האתר
חדשות חיפה

ארבעה פצועים בתאונה בתוך מנהרות הכרמל

תאונת דרכים אירעה אחה”צ (שלישי) במנהרות הכרמל, וארבעה נוסעים נפגען ביניהם שני ילדים. התאונה אירעה בשעה 4, כאשר סבתא, בתה ושני נכדיה נפגעו כתוצאה מהתנגשות בקיר בקצה הדרומי של הקטע שבין נווה שאנן לכביש החוף. 

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן