צילום: דוברות הצלה

אדם נספה בשריפה בשבת ברחוב כנרת בהדר

אדם נספה כתוצאה משרפה בבניין מגורים ברחוב כנרת שליד רחוב הפועל בשכונת הדר. האירוע התרחש לפנות בוקר של שבת, כשכוחות גדולים של כיבוי הוזעקו לשריפה בדירה. 

אדם נספה כתוצאה משרפה בבניין מגורים ברחוב כנרת שליד רחוב הפועל בשכונת הדר. האירוע התרחש לפנות בוקר של שבת, כשכוחות גדולים של כיבוי הוזעקו לשריפה בדירה.

עם הגעת הלוחמים הם נאלצו להאבק מול קרינת אש שהקשתה על כניסתם למבנה, לאחר הורדת הלהבות הם החלו בסריקה בדירה שבערה בה איתרו אדם ללא רוח חיים. דירות נוספות נפגעו מהעשן שעלה אליהן ומהן חילצו הלוחמים דיירים, כאשר אחד השכנים פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קל ושכנה נוספת טופלה במצב קל במקום הארוע. צוות חקירה מיוחד של מחוז חוף הוקם על מנת לבדוק את הסיבה לפרוץ השרפה.

ממד”א נמסר כי בשעה 02:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל על שריפה בדירה בקומה 2 מתוך 4 בבניין מגורים ברחוב כינרת. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על גבר כבן 74 ללא סימני חיים, עם כווית בגופו וקבעו את מותו.

פראמדיק מד”א אסעד ג’ו חדאד סיפר: “חברנו לכוחות שפעלו במקום. ראינו עשן כבד יוצא מהדירה, הוציאו אלינו גבר בן 74 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם כוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

תורני השבת של הצלה מוטי ויסבלום וברוך טימור סיפרו: “כשהגענו למקום, חברנו לכוחות הכיבוי אשר היו עסוקים בכיבוי השריפה בדירה, לאחר סריקות בדירה, לוחמי האש הוציאו אלינו גבר כבן 75 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם כוויות בכל חלקי גופו וסימני שאיפת עשן. אך למרבה הצער, בתום בדיקות רפואיות, נאלצו הפראמדיקים של מד”א לקבוע את מותו במקום. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לאשה כבת 30, והיא פונתה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן