במהלך השבוע האחרון חוו נוסעים בקו 970 בשעות אחה”צ, תקלות חוזרות ונשנות שגרמו לנוסעים לאבד זמן יקר ולחלקם להיתקע באמצע כביש החוף.
המקרע הראשון אירע ביום שני האחרון, שעה שהאוטובוס נתקע מסיבה טכנית באזור אור עקיבא. לטענת נוסעים שהיו על האוטובוס, במשך שעה וחצי לקח להם לצאת להמשך הנסיעה עם אוטובוס חלופי שהובא על ידי אגד.
אם זה לא הספיק, למחרת נוסעים שנסעו בארבע אחה”צ מחיפה, מצאו את עצמם באוטובוס עם בעיה טכנית שנתקע באזור מחלף קיסריה, לאחר מספר דקות הצליח להמשיך בנסיעה שהסתיימה במחלף חבצלת. גם במקרה הזה הנוסעים מצאו את עצמם תקועים במשך זמן רב.
אחד הנוסעים שהיה על הקו סיפר לאתר 970: “נסענו ונתקענו, המשכנו בנסיעה ושוב נתקענו במחלף חבצלת. בשלב הזה אני איבדתי את הסבלנות והמשכתי עם קו אוטובוס אחר שחלף במקום, ונודע לי שנוסעים אחרים נתקעו שם זמן רב.
אם שני המקרים האלו לא הספיקו, הנה אתמול (חמישי) אחה”צ שוב נתקעו נוסעים, הפעם זה קרה בתחילת הנסיעה עוד כשהם בשכונת הדר ברחוב הרצל.
בעקבות רצף המקרים פנינו לאגד לשמוע על רצף המקרים ועל תחושת הזלזול שחשים חלק מהנוסעים שפנו אל אתר 970 בעקבות המקרים.
מאגד נמסר כי החברה עושה הכל כדי שכל אוטובוס ייצא לביצוע הלוח זמנים שלו כשהוא תקין. לעיתים קורות תקלות ואנו מצטערים על עגמת הנפש. עוד נמסר מאגד לאתר 970 כי באגד יבדקו בקפידה את שרשרת האירועים בקו. עוד נמסר כי בזמן הקרוב ישולבו בשרות בקו זה, אוטובוסים חדישים.